AEG L74950W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L74950W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Angelique Snabel 27-08-2011
Geschreven voor: AEG L74950W

Ik ben zo blij met deze wasmachine! Hij is zuinig, er kan maar liefst 8 kg was in (indien nodig), het is een ongelofelijk stille machine, ik kan 'em zelfs 's nachts laten draaien! Het wasresultaat is heel zeer goed, schoon en zo goed als droog.
Het aantal wasprogramma's is buitengewoon veelzijdig plus het feit dat er ook een aantal eco-programma's en tijdbesparende programma's op zitten! Ik ben heel erg tevreden met deze wasmachine; ik wil geen ander merk meer!

AnnaSlooff 18-01-2011
Geschreven voor: AEG L74950W

Prima wasmachine! Wasresultaat is super, de was komt vrijwel droog uit de wasmachine. Alleen met veel was komt het natter de machine uit.

Daarnaast is deze machine ook stil.

Veel keuzemogelijkheden en zelfs een programma voor wol (hand)was!

Besteld bij Expert, werd een paar dagen daarna direct thuis afgeleverd en geinstalleerd! Top!